Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5184
Title: Стратегічні методи в плануванні маркетингової діяльності підприємств
Authors: Куліш, Тетяна Володимирівна
Кулиш, Татьяна Владимировна
Kulish, Tetiana
Шевчук, Олена Юріївна
Шевчук, Елена Юрьевна
Shevchuk, Olena
Keywords: стратегічне планування;маркетинг;стратегічне маркетингове планування;strategy;strategic planning;matrix methods;strategic level marketing;matrix
Issue Date: 2015
Series/Report no.: Збірник матеріалів наукових праць (серія: економічні науки);(С. 124-127)
Abstract: UK: Метою статті є визначення сутність поняття «стратегічне маркетингове планування», систематизувати матричні методи, визначити етапи впровадження матричного підходу на всіх етапах стратегічного планування. EN:The essence of the concept "strategic marketing planning" is defined. Matrix methods systematized and the stages of the introduction of the matrix approach at all stages of strategic planning are defined.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5184
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
21.PDF350.74 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.