Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5179
Title: Аналіз розвитку рекламного ринку України
Authors: Арестенко, Тетяна Вікторівна
Арестенко, Татьяна Викторовна
Arestenko, Tetiana
Арестенко, В. В.
Keywords: рекламний ринок;реклама;товаровиробники;ринок рекламних послуг;advertising market;media corporations;means of distributing advertising;forecast of the development of the advertising market
Issue Date: 2018
Series/Report no.: Соціально-економічні проблеми розвитку бізнесу та місцевого самоврядування: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (14-15 червня 2018 р.);
Abstract: UK: Сьогодні комунікативна політика в цілому, а також проблеми розробки рекламних стратегій компаній займають одне з центральних місць в їх маркетингових концепціях. Це пояснюється тим, що рекламна діяльність по своєму сутнісному змісту виступає найважливішою частиною маркетингової політики компанії, надаючи помітний вплив на її позиціонування на цільових ринках. EN: The analysis of the existing advertising market of Ukraine as a whole and the main means of distribution of advertising is presented, as well as the forecast of development of this market for the future.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5179
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
14.pdf416.57 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.