Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5177
Title: Аналіз впливу неявної реклами в рекламному менеджменті
Authors: Фірсова, Н. М.
Арестенко, Тетяна Вікторівна
Арестенко, Татьяна Викторовна
Arestenko, Tetiana
Keywords: реклама;рекламний менеджмент;продукція;неявна реклама
Issue Date: 2017
Series/Report no.: Формування ефективних механізмів державного управління та менеджменту в умовах сучасної економіки: теорія і практика: матеріали V Міжнародної науково-практичної заочної конференції (24 листопада 2017 р.);
Abstract: Реклама – спеціальна інформація про осіб чи продукцію, що розповсюджується в будь-якій формі та в будь-який спосіб з метою прямого чи опосередкованого одержання прибутку. Відповідно до законодавства України реклама – це інформація про особу чи товар, розповсюджена в будь-якій формі та в будь-який спосіб і призначена сформувати або підтримати обізнаність споживачів реклами та їх інтерес щодо таких осіб чи товару.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5177
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
13.pdf156.42 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.