Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5163
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАрестенко, В. В.-
dc.contributor.authorАрестенко, Тетяна Вікторівна-
dc.contributor.authorАрестенко, Татьяна Викторовна-
dc.contributor.authorArestenko, Tetiana-
dc.contributor.authorАрестенко, В. В.-
dc.date.accessioned2018-12-04T09:08:46Z-
dc.date.available2018-12-04T09:08:46Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5163-
dc.description.abstractОсновні методичні інновації пов'язані сьогодні із застосуванням саме інтерактивних методів навчання, і в першу чергу, саме кейс-стаді. Сase Studies - принципово необхідне доповнення до лекційної методики проведення занять, яка є «каркасоутворюючим» елементом навчання в класичній, університетській системі навчання.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesСтратегія розвитку агропромислового виробництва: матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (28-29 травня 2015 р.);-
dc.subjectінтерактивні форми навчанняuk
dc.subjectCase-Studу Methoduk
dc.subjectметод кейс-стадіuk
dc.subjectінтерактивна технологіяuk
dc.titleВикористання методу кейс-стаді при викладанні маркетингових дисциплінuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7.pdf266.37 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.