Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5163
Title: Використання методу кейс-стаді при викладанні маркетингових дисциплін
Authors: Арестенко, В. В.
Арестенко, Тетяна Вікторівна
Арестенко, Татьяна Викторовна
Arestenko, Tetiana
Арестенко, В. В.
Keywords: інтерактивні форми навчання;Case-Studу Method;метод кейс-стаді;інтерактивна технологія
Issue Date: 2015
Series/Report no.: Стратегія розвитку агропромислового виробництва: матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (28-29 травня 2015 р.);
Abstract: Основні методичні інновації пов'язані сьогодні із застосуванням саме інтерактивних методів навчання, і в першу чергу, саме кейс-стаді. Сase Studies - принципово необхідне доповнення до лекційної методики проведення занять, яка є «каркасоутворюючим» елементом навчання в класичній, університетській системі навчання.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5163
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7.pdf266.37 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.