Мінімізація маркетингових цінових ризиків як шлях управління конкурентоспроможністю сільськогосподарських підприємств
Вантажиться...
Файли
Дата
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
ORCID
Видавець
Анотація
UK: Проаналізовано процес ціноутворення на сільськогосподарську продукцію; виявлено закономірність сезонного коливання цін відповідно до основних каналів реалізації; запропонована модель мінімізації цінових ризиків при реалізації сільськогосподарської продукції. RU: В статье рассмотрен процесс ценообразования на продукцию сельского хозяйства; выявлены закономерности сезонного ценообразования по основным каналам реализации; предложена модель управления маркетинговыми ценовыми рисками на основе сезонности. EN: In the article the necessity of restoration and development of different ways of increasing of competitive level such strategically important branches as cognitive models and marketing pricing policy is proved.