Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5161
Title: Мінімізація маркетингових цінових ризиків як шлях управління конкурентоспроможністю сільськогосподарських підприємств
Authors: Арестенко, Тетяна Вікторівна
Арестенко, Татьяна Викторовна
Arestenko, Tetiana
Арестенко, В. В.
Keywords: маркетингове ціноутворення;маркетингові ризики;конкурентоспроможність підприємства
Issue Date: 2012
Series/Report no.: Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (Економічні науки).;№ 2 (18), т. 4 (С. 13-20)
Abstract: UK: Проаналізовано процес ціноутворення на сільськогосподарську продукцію; виявлено закономірність сезонного коливання цін відповідно до основних каналів реалізації; запропонована модель мінімізації цінових ризиків при реалізації сільськогосподарської продукції. RU: В статье рассмотрен процесс ценообразования на продукцию сельского хозяйства; выявлены закономерности сезонного ценообразования по основным каналам реализации; предложена модель управления маркетинговыми ценовыми рисками на основе сезонности. EN: In the article the necessity of restoration and development of different ways of increasing of competitive level such strategically important branches as cognitive models and marketing pricing policy is proved.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5161
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4.pdf444.08 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.