Мінімізація маркетингових цінових ризиків як шлях управління конкурентоспроможністю сільськогосподарських підприємств

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

ORCID

Видавець

Анотація

UK: Проаналізовано процес ціноутворення на сільськогосподарську продукцію; виявлено закономірність сезонного коливання цін відповідно до основних каналів реалізації; запропонована модель мінімізації цінових ризиків при реалізації сільськогосподарської продукції. RU: В статье рассмотрен процесс ценообразования на продукцию сельского хозяйства; выявлены закономерности сезонного ценообразования по основным каналам реализации; предложена модель управления маркетинговыми ценовыми рисками на основе сезонности. EN: In the article the necessity of restoration and development of different ways of increasing of competitive level such strategically important branches as cognitive models and marketing pricing policy is proved.

Опис

Бібліографічний опис

DOI

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By