Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5087
Title: Стратегічні напрямки розвитку підприємства на ринку молока та молочних продуктів
Authors: Шквиря, Наталя Олександрівна
Шквыря, Наталья Александровна
Shkvyria, Natalia
Скрипка, Н. О.
Keywords: молочні продукти;ринок молока;ринок молочної продукції
Issue Date: 2017
Series/Report no.: Формування ефективних механізмів державного управління та менеджменту в умовах сучасної економіки: теорія і практика : матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції (24 листопада 2017 р.);(С. 833-835)
Abstract: На сучасному етапі стратегія - це основний інструмент управління підприємством, який визначає напрямки розвитку підприємства та сприяє підвищенню його конкурентоспроможності на ринку. Значення розробки стратегії, що дозволяє фірмі вижити у конкурентній боротьбі в довгостроковій перспективі, надзвичайно велике. В умовах жорсткої конкуренції і частих змін ситуацій на ринку дуже важливо не тільки концентрувати увагу на внутрішньому стані підприємства, але і розробляти довгострокову конкурентну стратегію.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5087
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7.pdf188.99 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.