Конкурентоспроможність підприємств на вітчизняних і зовнішніх ринках
Вантажиться...
Файли
Дата
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У сучасних умовах розвитку економічних відносин, все більше загострюється конкурентна боротьба, як на внутрішньому, так і на світовому ринку. В умовах конкуренції найважливішим властивістю фірми є конкурентоспроможність, і саме на її забезпечення спрямовані зусилля маркетингу. В даний час проблема оцінки конкурентоспроможності підприємств все частіше ставиться перед фахівцями з маркетингу на різних підприємствах. У зв'язку з цим ключовою умовою ефективного розвитку для кожного підприємства стає ідентифікація наявних конкурентних переваг за допомогою глибокого дослідження основних факторів, що впливають на його конкурентоспроможність.