Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5081
Title: Конкурентоспроможність підприємств на вітчизняних і зовнішніх ринках
Authors: Шквиря, Наталя Олександрівна
Шквыря, Наталья Александровна
Shkvyria, Natalia
Крутікова, К. О.
Keywords: економічні відносини;зовнішні ринки;вітчизняні ринки;конкурентоспроможність продукції
Issue Date: 2017
Series/Report no.: Тези доповідей Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі»;(С. 351-353)
Abstract: У сучасних умовах розвитку економічних відносин, все більше загострюється конкурентна боротьба, як на внутрішньому, так і на світовому ринку. В умовах конкуренції найважливішим властивістю фірми є конкурентоспроможність, і саме на її забезпечення спрямовані зусилля маркетингу. В даний час проблема оцінки конкурентоспроможності підприємств все частіше ставиться перед фахівцями з маркетингу на різних підприємствах. У зв'язку з цим ключовою умовою ефективного розвитку для кожного підприємства стає ідентифікація наявних конкурентних переваг за допомогою глибокого дослідження основних факторів, що впливають на його конкурентоспроможність.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5081
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3.pdf171.01 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.