Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5080
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШебуняєва, А. С.-
dc.contributor.authorШквиря, Наталя Олександрівна-
dc.contributor.authorШквыря, Наталья Александровна-
dc.contributor.authorShkvyria, Natalia-
dc.date.accessioned2018-11-28T07:51:40Z-
dc.date.available2018-11-28T07:51:40Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5080-
dc.description.abstractВибір каналів збуту виробленої продукції є важливим і складним завданням для кожного підприємства. З одного боку, прямий збут продукції дозволяє виробнику встановлювати кінцеву ціну, без націнки, яку роблять посередники, і повністю контролювати якість свого товару. З іншого боку, працюючи з посередниками, підприємство має можливість перекласти на них безліч функцій, пов'язаних зі збутом, таких як транспортування, зберігання, стимулювання збуту, пошук кінцевих споживачів, ризик псування товару, а значить і частина витрат, пов'язаних із здійсненням цих функцій.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesТези доповідей Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі»;(С. 347-349)-
dc.subjectмолочна продукціяuk
dc.subjectреалізація продукціїuk
dc.subjectмолокопереробні заводамиuk
dc.titleВибір оптимальних каналів збуту молочної продукціїuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2.pdf172.71 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.