Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5080
Title: Вибір оптимальних каналів збуту молочної продукції
Authors: Шебуняєва, А. С.
Шквиря, Наталя Олександрівна
Шквыря, Наталья Александровна
Shkvyria, Natalia
Keywords: молочна продукція;реалізація продукції;молокопереробні заводами
Issue Date: 2017
Series/Report no.: Тези доповідей Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі»;(С. 347-349)
Abstract: Вибір каналів збуту виробленої продукції є важливим і складним завданням для кожного підприємства. З одного боку, прямий збут продукції дозволяє виробнику встановлювати кінцеву ціну, без націнки, яку роблять посередники, і повністю контролювати якість свого товару. З іншого боку, працюючи з посередниками, підприємство має можливість перекласти на них безліч функцій, пов'язаних зі збутом, таких як транспортування, зберігання, стимулювання збуту, пошук кінцевих споживачів, ризик псування товару, а значить і частина витрат, пов'язаних із здійсненням цих функцій.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5080
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2.pdf172.71 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.