Вибір оптимальних каналів збуту молочної продукції

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

ORCID

Видавець

Анотація

Вибір каналів збуту виробленої продукції є важливим і складним завданням для кожного підприємства. З одного боку, прямий збут продукції дозволяє виробнику встановлювати кінцеву ціну, без націнки, яку роблять посередники, і повністю контролювати якість свого товару. З іншого боку, працюючи з посередниками, підприємство має можливість перекласти на них безліч функцій, пов'язаних зі збутом, таких як транспортування, зберігання, стимулювання збуту, пошук кінцевих споживачів, ризик псування товару, а значить і частина витрат, пов'язаних із здійсненням цих функцій.

Опис

Бібліографічний опис

DOI

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By