Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/4517
Title: Методологія моніторингу початкового рівня математичної і фізичної підготовки студентів технічних вишів
Authors: Кюрчев, Володимир Миколайович
Кюрчев, Владимир Николаевич
Kiurchev, Volodymyr
Ломейко, Олександр Петрович
Ломейко, Александр Петрович
Lomeiko, Oleksandr
Сосницька, Наталя Леонідівна
Сосницкая, Наталья Леонидовна
Sosnytska, Natalia
Данченко, Микола Миколайович
Данченко, Николай Николаевич
Danchenko, Mykola
Keywords: тестування з математики;тестування з фізики;явка студентів;рівень початкових знань;рангові рівні початкових знань;шкала ранжирування;достатній рівень;диференційований підхід
Issue Date: 2017
Series/Report no.: Фундаментальна підготовка фахівців у природничо-математичній, технічній, агротехнологічній та економічній галузях : матеріали Всеукраїнської наук.-практ. конференції з міжнар. участю (Мелітополь, 11-13 вересня 2017 р.) : присвяченої 85-річчю кафедри вищої математики і фізики ТДАТУ;(С. 77-80)
Abstract: Наведені результати аналізу рівня довузівської підготовки у студентів ТДАТУ з математики і фізики засвідчили, по- перше, гостроту проблеми фундаментальної підготовки студентів молодших курсів. По-друге, цілком доречною є думка про необхідність впровадження у навчальний процес адаптаційних курсів з шкільних курсів математики і фізики для тих студентів, які виявили незадовільний рівень початкових знань з цих дисциплін на вхідному ректорському контролі. І, по-третє, об’єктивно обумовлюється доцільність диференційованого підходу до студентів при організації освітнього процесу у вишах і забезпеченні належного рівня їхньої підготовки з фундаментальних дисциплін.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/4517
Appears in Collections:кафедра Машиновикористання в землеробстві

Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.