Зв’язки з громадськістю як позитивний імідж підприємства

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Плотніченко, Світлана Романівна
Плотниченко, Светлана Романовна
Plotnichenko, Svitlana

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

ORCID

Видавець

Видавничий будинок Мелітопольської міської друкарні

Анотація

UK: Зростання актуальності зв’язків з громадськістю викликано такими важливими чинниками, як ускладненням соціальнопсихологічного середовища підприємства, обумовленим збільшенням числа її учасників і зростанням їх освіченості. Імідж стає найважливішим чинником конкурентоспроможності підприємства; зростанням нестабільності і непевності ділового середовища, пов’язаним із прискоренням інформаційних процесів і, відповідно, прийняттям рішень; посиленням залежності успіху діяльності підприємства від стану зовнішнього середовища. EN: Formation of the state's image is a strategically important task for the leaders of all countries of the world. Most countries in the world are interested in what kind of image they have in the world at large. It is known that a properly organized and purposeful policy of the state aimed at forming an image is a driving lever not only in consolidating the successes already achieved, but also as a guarantee of building the necessary for the state in the international arena.

Опис

Бібліографічний опис

DOI

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By