Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/4494
Title: Зв’язки з громадськістю як позитивний імідж підприємства
Authors: Плотніченко, Світлана Романівна
Плотниченко, Светлана Романовна
Plotnichenko, Svitlana
Keywords: конкурентоспроможність підприємства;імідж підприємства;ділове середовище;зв'язки з громадськістю;функція менеджменту;image;public relations;enterprise;public authorities
Issue Date: 14-Jun-2018
Publisher: Видавничий будинок Мелітопольської міської друкарні
Series/Report no.: Тези міжнародної науково-практичної конференціїї "Соціально-економічні проблеми розвитку бізнесу та місцевого самоврядування";С. 194-196
Abstract: UK: Зростання актуальності зв’язків з громадськістю викликано такими важливими чинниками, як ускладненням соціальнопсихологічного середовища підприємства, обумовленим збільшенням числа її учасників і зростанням їх освіченості. Імідж стає найважливішим чинником конкурентоспроможності підприємства; зростанням нестабільності і непевності ділового середовища, пов’язаним із прискоренням інформаційних процесів і, відповідно, прийняттям рішень; посиленням залежності успіху діяльності підприємства від стану зовнішнього середовища. EN: Formation of the state's image is a strategically important task for the leaders of all countries of the world. Most countries in the world are interested in what kind of image they have in the world at large. It is known that a properly organized and purposeful policy of the state aimed at forming an image is a driving lever not only in consolidating the successes already achieved, but also as a guarantee of building the necessary for the state in the international arena.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/4494
Appears in Collections:кафедра Менеджмент

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Плотніченко1.pdf147.78 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.