Зв’язки з громадськістю як позитивний імідж підприємства

Loading...
Thumbnail Image

Authors

Плотніченко, Світлана Романівна
Плотниченко, Светлана Романовна
Plotnichenko, Svitlana

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавничий будинок Мелітопольської міської друкарні

Abstract

UK: Зростання актуальності зв’язків з громадськістю викликано такими важливими чинниками, як ускладненням соціальнопсихологічного середовища підприємства, обумовленим збільшенням числа її учасників і зростанням їх освіченості. Імідж стає найважливішим чинником конкурентоспроможності підприємства; зростанням нестабільності і непевності ділового середовища, пов’язаним із прискоренням інформаційних процесів і, відповідно, прийняттям рішень; посиленням залежності успіху діяльності підприємства від стану зовнішнього середовища. EN: Formation of the state's image is a strategically important task for the leaders of all countries of the world. Most countries in the world are interested in what kind of image they have in the world at large. It is known that a properly organized and purposeful policy of the state aimed at forming an image is a driving lever not only in consolidating the successes already achieved, but also as a guarantee of building the necessary for the state in the international arena.

Description

Citation

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By