Методичні аспекти формування товарної політики у підприємництві

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Андрєєва, Лариса Олександрівна
Андреева, Лариса Александровна
Andrieieva, Larysa

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

ORCID

Видавець

Видавничий будинок Мелітопольської міської друкарні

Анотація

UK: Враховуючи постійно зростаючий динамізм умов господарювання та посилення конкуренції стають дуже важливими питання пошуку підприємствами способів (засобів, правил, методів, принципів тощо) здійснення виробничо-господарської діяльності, які б забезпечували не тільки задоволення потреб клієнтів, але й фінансову стабільність. Тому принципи і методи формування товарної політики набувають особливої уваги з боку менеджменту підприємств. Складність урахування розмаїття чинників впливу на процес планування діяльності підприємницьких структур за умов невизначеності, багатоаспектності завдань, які вирішуються під час формування товарної політики, потребують пошуку відповідних методичних принципів та аналітичного інструментарію оптимізації цього процесу з метою забезпечення підвищення економічної ефективності їх діяльності. EN: The article analyzes the current trends in the formation of commodity policy of enterprises. The use of margin analysis of break-even production as the basis for the formation of commodity policy is proposed.

Опис

Бібліографічний опис

DOI

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By