Концептуальна модель науково-педагогічних досліджень інклюзивних процесів

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

ORCID

Видавець

Анотація

UK: У статті розкрито методологічні основи моделі науково-педагогічних досліджень інклюзивних процесів, описано її основні характеристики й особливості. Проаналізовано процес формування ланцюжка теоретичних і нормативних моделей науково- педагогічних досліджень з урахуванням принципу гетерогенності. Визначено ознаки, за якими формується зміст аксіологічної моделі науково-педагогічного дослідження як методологічного орієнтира між теоретичною та нормативною моделями. RU: В статье раскрыты методологические основания модели научно-педагогических исследований инклюзивных процессов, описаны ее основные характеристики и особенности. Проанализирован процесс создания теоретических и нормативных моделей научно-педагогических исследований с учетом принципа гетерогенности. Определены признаки, по которым формируется содержание аксиологической модели научно-педагогического исследования как методологического ориентира между теоретической и нормативной моделями. EN: There have been opened methodological grounds of model of scientific and pedagogical researches of inclusive process; the main characteristics and peculiarities of it have been described. The author has analyzed the process of creating of theoretical and normative models of scientific and pedagogical researches with taking into account the principle of heterogeneity. In the article there have been defined features of forming of the content of axiological model of scientific and pedagogical researches as a methodological reference point between theoretical and normative models.

Опис

Бібліографічний опис

DOI

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By