Особливості викладання природничо-математичних дисциплін у професійно-технічних закладах

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

ORCID

Видавець

Анотація

UK: У статті розглянуто особливості викладання природничо-математичних дисциплін у професійно-технічних навчальних закладах, а саме теоретично обґрунтовано сутність принципу професійної спрямованості як єдності двох аспектів: змістовного й процесуального. Зазначено основні функції професійної спрямованості та їх змістовну характеристику (методологічна, конструктивна, формувальна, інтеграційна, соціальна, прогностична, гуманістична та мотиваційна). Визначено головні напрями реалізації зазначеного принципу в навчально-виховному процесі професійно-технічних навчальних закладів. Наведено приклади дії принципу професійного спрямування при викладанні фізики та математики. Виокремлено загальні педагогічні умови професійного спрямування, зокрема, оновлення змісту навчання з урахуванням динамічних змін у професійній галузі. EN: The peculiarities of nature and mathematic disciplines in professional and technical educational establishments have been considered in the article. There have been theoretically grounded the essence of the professional orientation’s principle as a unity of two aspects: substantial and procedural. There have beendefined functions of professional orientation and their content characteristics (methodological, constructive, forming, integration, social, prognostic, humanistic, motivational). There have been defined the main directions of realization of the giving principle at teaching of nature and mathematic disciplines in professional and technical educational establishments. In the article the examples of acting of principle of professional orientation at physics and mathematics teaching have been given. There have been determined general pedagogical conditions of professional orientation. RU: В статье рассмотрены особенности преподавания естественно-математических дисциплин в профессионально-технических учебных заведениях, а именно теоретически обоснована сущность принципа профессиональной направленности как единства двух аспектов: содержательного и процессуального. Указаны основные функции профессиональной направленности и их содержательная характеристика (методологическая, конструктивная, формовочная, интеграционная, социальная, прогностическая, гуманистическая и мотивационная). Определены главные направления реализации указанного принципа в учебно-воспитательном процессе профессионально-технических учебных заведений. Приведены примеры действия принципа профессиональной направленности при преподавании физики и математики. Выделены общие педагогические условия профессиональной направленности, в частности, обновление содержания обучения с учетом динамических изменений в профессиональной области.

Опис

Бібліографічний опис

DOI

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By