Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/4091
Title: Відображення методології наукового пізнання у змісті шкільної фізичної освіти
Authors: Сосницька, Наталя Леонідівна
Сосницкая, Наталья Леонидовна
Sosnytska, Natalia
Keywords: фізика;шкільна фізична освіта;наукове пізнання;методи пізнання
Issue Date: 2015
Publisher: The Academy of Management and Administration in Opole
Series/Report no.: Conference Proceeding of the 4nd International Scientific Conference Problems and prospects of territories’socio-economic development (April 29 – May 3, 2015, Opole, Poland);(P. 166-169)
Abstract: Реалізація принципу історизму при навчанні фізики передбачає низку технологій, методів та форм активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів. Тому відображення методології наукового пізнання у змісті шкільної фізичної освіти вимагає наявності таких методів організації пізнавальної діяльності учнів, які імітують науковій пізнавальний пошук. До них відносяться методи проблемного навчання. В. Бондар визначає проблемне навчання, як «один із типів навчання, характерними рисами якого є постановка пізнавальної задачі, що вимагає аналізу, дослідження; висунення гіпотез можливого розв‘язання поставленої проблеми; створення проблемної ситуації; пошук її розв‘язання; загальний висновок». Р. Малафєєв вказує, що головна мета проблемного навчання фізиці – при мінімальних затратах часу отримати максимальний ефект у розвитку мислення і творчих здібностей учнів. Для цього мають бути вирішені питання загального характеру, зокрема питання про принципи відбору центральних проблем, які складають логічну основу системи проблемного навчання фізики; виявлення основних особливостей проблемного навчання при вивченні різного за змістом матеріалу.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/4091
Appears in Collections:Кафедра Вища математика та фізика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1-167-170.pdf394.95 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.