Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/4088
Title: Методичні засоби формування методологічної культури майбутнього вчителя фізики
Authors: Сосницька, Наталя Леонідівна
Сосницкая, Наталья Леонидовна
Keywords: майбутні викладачі фізики;професійна діяльность;педагогічні явища;навчальна інформація
Issue Date: 2014
Series/Report no.: Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Педагогічні науки;Вип. 2 (С. 215-222)
Abstract: Важливою складовою проблеми формування професійно-педагогічних навичок студентів, майбутніх вчителів (викладачів) фізики, є їх підготовка до творчої професійної діяльності: навчання вмінню самостійно аналізувати різні педагогічні явища та методичні ситуації, бачити причини як успіхів, так і недоліків; знаходити нові шляхи, форми та методи, які сприяють удосконаленню навчально-виховного процесу; передбачати результати своєї діяльності; прогнозувати застосування методів та засобів навчання й виховання, які дозволяють ефективно досягти мети уроку; проводити дослідницьку роботу в процесі викладання предмета. У зв’язку з цим студенти мають навчитися методам самостійного пошуку навчальної інформації (знання), умінню розширяти та поглиблювати її; оволодіти методологією та основами методики наукових досліджень. Вирішення цих питань пов’язане з формуванням методологічної культури вчителя фізики. Саме методологічна культура вчителя (МКВ) розглядається як: передумова формування його професіоналізму (В. Краєвський); вищий показник професійної готовності (В. Сластьонін). У цьому контексті постає проблема визначення теоретичної та методичної основи обґрунтування моделі формуванням методологічної культури вчителя фізики.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/4088
Appears in Collections:Кафедра Вища математика та фізика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
10.pdf207.68 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.