Методичні засоби формування методологічної культури майбутнього вчителя фізики

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

ORCID

Видавець

Анотація

Важливою складовою проблеми формування професійно-педагогічних навичок студентів, майбутніх вчителів (викладачів) фізики, є їх підготовка до творчої професійної діяльності: навчання вмінню самостійно аналізувати різні педагогічні явища та методичні ситуації, бачити причини як успіхів, так і недоліків; знаходити нові шляхи, форми та методи, які сприяють удосконаленню навчально-виховного процесу; передбачати результати своєї діяльності; прогнозувати застосування методів та засобів навчання й виховання, які дозволяють ефективно досягти мети уроку; проводити дослідницьку роботу в процесі викладання предмета. У зв’язку з цим студенти мають навчитися методам самостійного пошуку навчальної інформації (знання), умінню розширяти та поглиблювати її; оволодіти методологією та основами методики наукових досліджень. Вирішення цих питань пов’язане з формуванням методологічної культури вчителя фізики. Саме методологічна культура вчителя (МКВ) розглядається як: передумова формування його професіоналізму (В. Краєвський); вищий показник професійної готовності (В. Сластьонін). У цьому контексті постає проблема визначення теоретичної та методичної основи обґрунтування моделі формуванням методологічної культури вчителя фізики.

Опис

Бібліографічний опис

DOI

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By