Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/4080
Title: | Методологічні засади розвитку змісту шкільної фізичної освіти |
Authors: | Сосницька, Наталя Леонідівна Сосницкая, Наталья Леонидовна |
Keywords: | прогностика;шкільна фізична освіта;принципи наукового прогнозування;фізика |
Issue Date: | 2013 |
Publisher: | Київ. ун-т ім. Б. Грінченка |
Series/Report no.: | Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка: зб. наук. пр.;№ 19 |
Abstract: | Прогностика — це наукова дисципліна про закономірності розробки прогнозів, предметом якої є закони й методи прогнозування. Під педагогічною прогностикою розуміють галузь наукових знань, у якій розглядаються принципи, закономірності й методи прогнозування стосовно специфічних об’єктів. |
URI: | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/4080 |
Appears in Collections: | Кафедра Вища математика та фізика |
Show full item record
CORE Recommender
???jsp.display-item.check???
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.