Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/4080
Title: Методологічні засади розвитку змісту шкільної фізичної освіти
Authors: Сосницька, Наталя Леонідівна
Сосницкая, Наталья Леонидовна
Keywords: прогностика;шкільна фізична освіта;принципи наукового прогнозування;фізика
Issue Date: 2013
Publisher: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка
Series/Report no.: Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка: зб. наук. пр.;№ 19
Abstract: Прогностика — це наукова дисципліна про закономірності розробки прогнозів, предметом якої є закони й методи прогнозування. Під педагогічною прогностикою розуміють галузь наукових знань, у якій розглядаються принципи, закономірності й методи прогнозування стосовно специфічних об’єктів.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/4080
Appears in Collections:Кафедра Вища математика та фізика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
9.pdf92.1 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.