ТАВРІЙСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ
АГРОТЕХНОЛОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ІМЕНІ ДМИТРА МОТОРНОГО
Tsatu logo DMYTRO MOTORNYI
TAVRIA STATE
AGROTECHNOLOGICAL UNIVERSITY
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/4075
Title: Особливості активації пізнавальної діяльності студентів шляхом проблемного викладання лекційного матеріалу
Other Titles: Features of activating of cognitive activity of students by problem presentation of lecture material
Authors: Ткачук, В. В.
Tkachuk, V. V.
Савченко, О. О.
Savchenko, O. O.
Keywords: активізація пізнавальної діяльності
студенти
лекція
проблемна сітуація
проблемне навчання
діалогічне спілкування
аctivating of cognitive activity of students
lecture
problem situation
problem training
dialogic communication
Issue Date: 2018
Publisher: ТДАТУ
Series/Report no.: Удосконалення освітньо-виховного процесу в вищому навчальному закладі : збірник науково-методичних праць;Вип. 21
Abstract: UK: У статті теоретично визначено особливості організації проблемного викладання лекційного матеріалу як одного із засобів підвищення ефективності лекційних занять. EN: The article theoretically identifies the features of organizing a problematic presentation of lecture material as one of the means of increasing the effectiveness of lecture classes.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/4075
Appears in Collections:Бердянський коледж ТДАТУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
31-200-204.pdf205,95 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record   


Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.