Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/4075
Title: | Особливості активації пізнавальної діяльності студентів шляхом проблемного викладання лекційного матеріалу |
Other Titles: | Features of activating of cognitive activity of students by problem presentation of lecture material |
Authors: | Ткачук, В. В. Tkachuk, V. V. Савченко, О. О. Savchenko, O. O. |
Keywords: | активізація пізнавальної діяльності;студенти;лекція;проблемна сітуація;проблемне навчання;діалогічне спілкування;аctivating of cognitive activity of students;lecture;problem situation;problem training;dialogic communication |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | ТДАТУ |
Series/Report no.: | Удосконалення освітньо-виховного процесу в вищому навчальному закладі : збірник науково-методичних праць;Вип. 21 |
Abstract: | UK: У статті теоретично визначено особливості організації проблемного викладання лекційного матеріалу як одного із засобів підвищення ефективності лекційних занять. EN: The article theoretically identifies the features of organizing a problematic presentation of lecture material as one of the means of increasing the effectiveness of lecture classes. |
URI: | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/4075 |
Appears in Collections: | ВСП Бердянський фаховий коледж ТДАТУ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
31-200-204.pdf | 205.95 kB | Adobe PDF | View/Open |
Show full item record
CORE Recommender
???jsp.display-item.check???
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.