Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/4075
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТкачук, В. В.-
dc.contributor.authorTkachuk, V. V.-
dc.contributor.authorСавченко, О. О.-
dc.contributor.authorSavchenko, O. O.-
dc.date.accessioned2018-06-20T06:47:32Z-
dc.date.available2018-06-20T06:47:32Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/4075-
dc.description.abstractUK: У статті теоретично визначено особливості організації проблемного викладання лекційного матеріалу як одного із засобів підвищення ефективності лекційних занять. EN: The article theoretically identifies the features of organizing a problematic presentation of lecture material as one of the means of increasing the effectiveness of lecture classes.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТДАТУuk
dc.relation.ispartofseriesУдосконалення освітньо-виховного процесу в вищому навчальному закладі : збірник науково-методичних праць;Вип. 21-
dc.subjectактивізація пізнавальної діяльностіuk
dc.subjectстудентиuk
dc.subjectлекціяuk
dc.subjectпроблемна сітуаціяuk
dc.subjectпроблемне навчанняuk
dc.subjectдіалогічне спілкуванняuk
dc.subjectаctivating of cognitive activity of studentsuk
dc.subjectlectureuk
dc.subjectproblem situationuk
dc.subjectproblem traininguk
dc.subjectdialogic communicationuk
dc.titleОсобливості активації пізнавальної діяльності студентів шляхом проблемного викладання лекційного матеріалуuk
dc.title.alternativeFeatures of activating of cognitive activity of students by problem presentation of lecture materialuk
dc.typeWorking Paperuk
Appears in Collections:ВСП Бердянський фаховий коледж ТДАТУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
31-200-204.pdf205.95 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.