Конфлікти у навчальному процесі
Вантажиться...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
ORCID
Видавець
ТДАТУ
Анотація
UK: У статті розглянуто найбільш визнану класифікацію конфліктів, які можуть полегшити ідентифікацію певного типу конфлікту його усунення при проведенні навчального процесу. Конфлікт (від латинського conflictus) - зіткнення протилежно спрямованих, несумісних один з іншим напрямів у свідомості окремої людини як у міжособистісних стосунках, так і у відносинах між групами людей. Буває, що такі відносини пов'язані з негативним емоційним хвилюванням. EN: In this article, we will consider the most recognized classification of conflicts that may facilitate the identification of a specific type of conflict and its elimination during the educational process. The conflict (from the Latin -
conflictus) is a collision of opposing directions, incompatible with one another in the consciousness of an individual, both in interpersonal relationships and in relations between groups of people. It happens that such relationships are associated
with negative emotional excitement.
Опис
Ключові слова
конфлікт, ефективність навчального процесу, внутрішньо особистісний конфлікт, міжособистісний конфлікт, міжгруповий конфлікт, когнітивна концепція, мотиваційна концепція, conflict, efficiency of educational process, internal personal conflict, intercontinental conflict, intergroup conflict, cognitive concept, motivation concept