Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/4046
Title: | Методичні підходи до формування професійних компетентностей при викладанні навчальної дисципліни "Гроші та кредит" |
Other Titles: | Methodical approaches to forming professional competence in teaching discipline «Money and Credit» |
Authors: | Чкан, Ірина Олександрівна Чкан, Ирина Александровна Chkan, Iryna |
Keywords: | освіта;студент;викладач;методичні підходи;компетентності;навчальна дисципліна;education;student;teacher;methodological approaches;competence;teaching discipline |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | ТДАТУ |
Series/Report no.: | Удосконалення освітньо-виховного процесу в вищому навчальному закладі : збірник науково-методичних праць;Вип. 21 |
Abstract: | UK: В статті наведені та обгрунтовані методичні підходи до формування професійних компетентностей майбутніх фахівців економічних спеціальностей. Наведені компетенції, які повинен набувати студент після вивчення навчальної дисципліни "Гроші та кредит". EN: The article presents and substantiates methodical approaches to the formation of professional competences of future specialists in economic specialties. Namely: the use of information technology and computer technology, the use of teaching materials of multimedia, the organization of the teacher of independent work of the student, the use of educational-cognitive video materials, the use of knowledge of foreign languages for the enrichment of the material from discipline. The following competencies are to be acquired by the student after studying the course «Money and credit». |
URI: | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/4046 |
Appears in Collections: | Кафедра Фінансів, обліку і оподаткування |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
31-91-95.pdf | 222.22 kB | Adobe PDF | View/Open |
Show full item record
CORE Recommender
???jsp.display-item.check???
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.