Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/3714
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Просіна, К. М. | - |
dc.date.accessioned | 2018-06-04T11:36:11Z | - |
dc.date.available | 2018-06-04T11:36:11Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/3714 | - |
dc.description.abstract | Завдання професійної підготовки найбільш ефективно вирішуються при впровадженні в практику професійної освіти особистісно орієнтованої моделі, найважливішою складовою частиною якої є забезпечення мотиваційної готовності та постановка цільових орієнтирів, особистісно значущих для учня. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | Соціальні та екологічні технології: актуальні проблеми теорії та практики: матеріали ІX Міжнародної інтернет конференції: Мелітополь, 25-26 травня 2017 р.; | - |
dc.subject | професійна підготовка | uk |
dc.subject | мотивація | uk |
dc.subject | навчання | uk |
dc.subject | професійна компетентність | uk |
dc.title | Формування у студентів мотивації до навчання | uk |
dc.type | Working Paper | uk |
Appears in Collections: | кафедра Іноземні мови |
Show simple item record
CORE Recommender
???jsp.display-item.check???
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.