Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/3703
Назва: Students’ feedback in the foreign language teaching: a systems theory perspective
Автори: Muntian, Svitlana
Ключові слова: academic monitoring;foreign language teaching;feedback;systems theory
Дата публікації: 2017
Серія/номер: Revista Romaneasca pentru Educatie Multidimensionala;9(2)
Короткий огляд (реферат): The present paper explores the systems-theoretic underpinnings of academic monitoring activities in the area of the foreign language teaching. The feedback from students is shown to be the central component of these activities. Drawing on the recent literature on the Luhmannian social systems theory, the paper raises the issue of the sustainability of the educational systems concerned with the foreign language teaching. The argument is buttressed with a case study from the Tavria State Agrotechnological University in Melitopol, Ukraine.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/3703
Розташовується у зібраннях:кафедра Іноземні мови

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
35. Мунтян С.Г..pdf812.51 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перевірити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.