Організація індивідуальної творчої роботи студентів при навчанні їх іноземної мови професійного спрямування
Вантажиться...
Дата
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
ORCID
Видавець
Анотація
Мета статті – показати найбільш прийнятні для наших умов способи реалізації даного підходу на заняттях з іноземної мови професійного спрямування. Практичний досвід свідчить, що одним з ефективних шляхів реалізації індивідуалізації та диференціації навчання в умовах обмеженої кількості аудиторних занять з дисципліни «Іноземна мова професійного спрямування» в аграрному ВНЗ є підготовка та публічна презентація студентом індивідуальної творчої роботи, адже дана технологія безпосередньо спирається на програмний зміст навчання й через те дозволяє найбільш ефективно досягати бажаних результатів у навчальному процесі й розкривати потенційні можливості кожного студента.