Компетентнісна парадигма навчання студентів іноземної мови професійного спрямування

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

ORCID

Видавець

Анотація

Згідно з сучасним державним стандартом головною ціллю іншомовної підготовки майбутніх фахівців в системі вищої професійної освіти є розвиток у студентів іншомовної професійно-орієнтованої міжкультурної комунікативної компетенції як складової діяльнісної компетенції. Гармонійна реалізація компетентнісного підходу (competence-based approach: освіта, орієнтована на розвиток та формування компетенцій) в цій сфері потребує практичного проектування нових відповідних технологій навчання. На наш погляд, перехід на компетентнісну модель навчання можна забезпечити через інтегрування формування діяльнісної компетенції, як сукупності ключових компетенцій (фахової, методичної, соціальної), в оволодіння мовою. Отже, в основу заняття з іноземної мови слід покласти дії та операції, що співвідносяться не з об’єктом, реальним або ідеальним, а з обумовленою реальною практикою ситуацією, проблемою (створення систем, оцінка досягнень, планування результатів та інше). Це потребує включення суб’єктів учіння у різні види діяльності через виконання творчих, пошукових, проблемних завдань, що пов’язані із професіоналізацією.

Опис

Бібліографічний опис

DOI

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By