Компетентнісна парадигма навчання студентів іноземної мови професійного спрямування
Вантажиться...
Дата
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
ORCID
Видавець
Анотація
Згідно з сучасним державним стандартом головною ціллю іншомовної підготовки майбутніх фахівців в системі вищої професійної освіти є розвиток у студентів іншомовної професійно-орієнтованої міжкультурної комунікативної компетенції як складової діяльнісної компетенції. Гармонійна реалізація компетентнісного підходу (competence-based approach: освіта, орієнтована на розвиток та формування компетенцій) в цій сфері потребує практичного проектування нових відповідних технологій навчання. На наш погляд, перехід на компетентнісну модель навчання можна забезпечити через інтегрування формування діяльнісної компетенції, як сукупності ключових компетенцій (фахової, методичної, соціальної), в оволодіння мовою. Отже, в основу заняття з іноземної мови слід покласти дії та операції, що співвідносяться не з об’єктом, реальним або ідеальним, а з обумовленою реальною практикою ситуацією, проблемою (створення систем, оцінка досягнень, планування результатів та інше). Це потребує включення суб’єктів учіння у різні види діяльності через виконання творчих, пошукових, проблемних завдань, що пов’язані із професіоналізацією.