ТАВРІЙСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ
АГРОТЕХНОЛОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ІМЕНІ ДМИТРА МОТОРНОГО
Tsatu logo DMYTRO MOTORNYI
TAVRIA STATE
AGROTECHNOLOGICAL UNIVERSITY
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/3688
Title: Формування стратегічної компетенції студентів при навчанні іноземної мови професійного спрямування
Other Titles: Формирование стратегической компетенции студентов при обучении иностранному языку для профессиональных целей
Forming strategic competence of students in teaching foreign languages for specific purposes
Authors: Мунтян, Світлана Геннадіївна
Мунтян, Светлана Геннадиевна
Muntian, Svitlana
Keywords: стратегічна компетенція
іноземна мова професійного спрямування
навчальні стратегії
когнітивні стратегії
Issue Date: 2011
Series/Report no.: Наука і методика. Збірник науково-методичних праць;Вип. 23
Abstract: UK: В статті визначено поняття стратегій оволодіння іноземною мовою та обґрунтовано їх значення для здійснення самостійної навчально-пізнавальної діяльності студентів щодо розвитку їхньої іншомовної комунікативної компетенції. Наведено таксономію основних стратегій та прийомів навчальної діяльності студентів в ракурсі особливостей опанування іноземної мови професійного спрямування. Запропоновано технологію цілеспрямованого формування стратегічної компетенції студентів при навчанні їх професійно-орієнтованої іноземної мови. RU: В статье определено понятие стратегий овладения иностранным языком и обосновано их значение для осуществления самостоятельной учебно-познавательной деятельности студентов с целью развития иноязычной коммуникативной компетенции. Представлена таксономия основных стратегий и приемов учебной деятельности студентов в ракурсе особенностей изучения иностранного языка для профессиональных целей. Предложена технология целенаправленного формирования стратегической компетенции студентов при обучении их профессионально-ориентированному иностранному языку. EN: The article defines the notion of strategic mastering of a foreign language and outlines its role with respect to the independent cognitive activity of students, aimed at the development of the communicative competence of the latter. The article provides an overview of the taxonomy of the key strategies and means of the students’ academic activity from the prospective of the peculiarities of studying foreign language for specific purposes. A specific approach to forming strategic competence of students studying a foreign language for professional purposes is suggested.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/3688
Appears in Collections:кафедра Іноземні мови

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
25. Мунтян С.Г..pdf495,37 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record   


Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.