Формування ключових компетенцій в процесі навчання студентів іноземної мови професійного спрямування
Вантажиться...
Дата
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
ORCID
Видавець
Анотація
В сфері навчання іноземних мов для професійних цілей перед методистами стоїть актуальна задача практичного проектування й реалізації технологій, які б враховували найновіші міжнародні професійні кваліфікаційні вимоги до
фахівця того чи іншого профілю. Адже відповідно до концепції державного стандарту щодо навчання студентів іноземної мови професійного спрямування цільовою установкою при підготовці майбутніх фахівців є розвиток у них
професійноорієнтованої міжкультурної комунікативної компетенції як складової діяльнісної компетенції. Діяльнісна компетенція є комплексним явищем й визначається як загальна кваліфікація й мотивація особистості. Її розуміють як здатність індивідуума успішно самостійно й відповідально вирішувати професійні, соціальні й особисті задачі, здатність до ефективного спілкування, до кооперації. Діяльнісна компетенція включає три види ключових компетенцій: професійну, методичну, соціальну. Ключовими компетенціями називають здебільшого такі, якими має володіти кожен член суспільства й які можна було б застосовувати в самих різних ситуаціях.