ТАВРІЙСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ
АГРОТЕХНОЛОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ІМЕНІ ДМИТРА МОТОРНОГО
Tsatu logo DMYTRO MOTORNYI
TAVRIA STATE
AGROTECHNOLOGICAL UNIVERSITY
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/3621
Title: Використання веб-квестів у викладанні німецької мови професійного спрямування
Other Titles: Использование веб-квестов в преподавании профессионально ориентированного немецкого языка
Аpplication of webquests in professional german teaching
Authors: Зайцева, Наталя Володимирівна
Зайцева, Наталья Владимировна
Zaitseva, Natalia
Keywords: веб-квест
пізнавальна діяльність
фахові знання
особистісно-орієнтований продукт
міні-презентація
познавательная деятельность
профессиональные знания
личностно-ориентированный продукт
мини-презентация
WebQuest
cognitive activity
professional knowledge
personality-centered product
mini-presentation
Issue Date: 2017
Series/Report no.: Молодь і ринок: щомісячний науково­педагогічний журнал;№ 6 (С. 109-114)
Abstract: UK: Стаття присвячена вивченню навчальної структури «веб-квест». Досліджуються особливості проведення веб-квестів на заняттях з іноземної мови зі студентами немовних факультетів, представлено перебіг і аналіз веб-квесту на занятті з німецької мови зі студентами двох спеціальностей. Обґрунтовано позитивний вплив проведення веб-квестів на підвищення мотивації і стимулювання пізнавальної та аналітичної діяльності студентів в умовах створення оригінального іншомовленнєвого продукту. RU: Статья посвящена изучению обучающей структуры «веб-квест». Исследуются особенности проведения веб-квестов на занятиях по иностранному языку со студентами неязыковых факультетов, представлены процесс проведения и анализ веб-квеста на занятии по немецкому языку со студентами двух специальностей. Обосновано положительное влияние проведения веб-квестов на повышение мотивации и стимулирование познавательной и аналитической деятельности студентов в условиях создания оригинального иноязычного продукта. EN: The article examines WebQuest as a scaffolded learning structure. The distinguishing features of a WebQuest execution at professional foreign language studies are considered and the WebQuest course and its analysis with students of two specialties in German class are presented. Positive influence of WebQuest completing on students’ increment to motivation, cognitive and analytic activity as original product creation is grounded.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/3621
Appears in Collections:кафедра Іноземні мови

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
24 Zaitseva Molod fahova.pdf387,57 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record   


Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.