Використання веб-квестів у викладанні німецької мови професійного спрямування

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

ORCID

Видавець

Анотація

UK: Стаття присвячена вивченню навчальної структури «веб-квест». Досліджуються особливості проведення веб-квестів на заняттях з іноземної мови зі студентами немовних факультетів, представлено перебіг і аналіз веб-квесту на занятті з німецької мови зі студентами двох спеціальностей. Обґрунтовано позитивний вплив проведення веб-квестів на підвищення мотивації і стимулювання пізнавальної та аналітичної діяльності студентів в умовах створення оригінального іншомовленнєвого продукту. RU: Статья посвящена изучению обучающей структуры «веб-квест». Исследуются особенности проведения веб-квестов на занятиях по иностранному языку со студентами неязыковых факультетов, представлены процесс проведения и анализ веб-квеста на занятии по немецкому языку со студентами двух специальностей. Обосновано положительное влияние проведения веб-квестов на повышение мотивации и стимулирование познавательной и аналитической деятельности студентов в условиях создания оригинального иноязычного продукта. EN: The article examines WebQuest as a scaffolded learning structure. The distinguishing features of a WebQuest execution at professional foreign language studies are considered and the WebQuest course and its analysis with students of two specialties in German class are presented. Positive influence of WebQuest completing on students’ increment to motivation, cognitive and analytic activity as original product creation is grounded.

Опис

Бібліографічний опис

DOI

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By