Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/3405
Title: | Умови формування гендерної компетентності сучасного фахівця |
Authors: | Шлєіна, Людмила Іванівна Шлеина, Людмила Ивановна Shlieina, Liudmyla |
Keywords: | компетентність;професійна компетентність;фахівець;інтегровані показники культури;професіоналізм;гендерний підхід |
Issue Date: | 2017 |
Series/Report no.: | Збірник матеріалів ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Педагогіка в системі гуманітарного знання» (м. Одеса 8-9 вересня 2017); |
Abstract: | Аналіз стратегічних і нормативних документів, що визначають напрямки розвитку сучасної вищої освіти, дозволяє стверджувати, що одним з основних і перспективних підходів до його структурування є компетентістний підхід, в рамках якого якість результатів фахової підготовки розуміється як відповідність професійної підготовленості того, хто навчається вимогам сучасного суспільства і розглядається через поняття «професійна компетентність». Професійна компетентність фахівця визначається як багатофакторне явище, що включає в себе систему знань і умінь, його ціннісні орієнтації, мотиви діяльності, інтегровані показники культури (мова, стиль, спілкування, ставлення до себе і своєї діяльності, до суміжних галузей знань). вибір професійних компетентностей здійснюється з орієнтацією на ті вимоги, які пред'являє суспільство до професіоналізму фахівця того чи іншого профілю. В даний час одним з умов гуманізації освітнього процесу є його формування з позицій принципів гендерного підходу, котрий передбачає розвиток індивідуальних якостей особливостей та інтересів молоді незалежно до якої статі вони належать. |
URI: | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/3405 |
Appears in Collections: | кафедра Суспільно-гуманітарні науки |
Show full item record
CORE Recommender
???jsp.display-item.check???
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.