Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/2817
Title: Маркетинговий аналіз інвестиційного проекту
Authors: Грицаєнко, Галина Іванівна
Грицаенко, Галина Ивановна
Hrytsaienko, Halyna
Keywords: інвестиційні проекти;управлінські рішення;маркетинговий аналіз;вивчення товарів і послуг;методи дослідження ринку;елементи ринку;етапи маркетингового аналізу;планомірність;пропорційность
Issue Date: 2017
Publisher: Державний університет телекомунікацій
Series/Report no.: Матеріали І міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, 25 жовтня 2017 р.);
Abstract: Питання розробки та реалізації реальних інвестиційних проектів є одними з найбільш складних для будь-якого підприємства, оскільки інвестиційні витрати зможуть принести дохід тільки в майбутньому. Тобто підприємство стикається з необхідністю прогнозування віддалених за часом подій, причому чинник невизначеності повинен бути зведений до мінімуму. Для того, щоб ухвалити рішення про доцільність втілення в життя інвестиційного проекту, підприємство повинне провести детальний аналіз, що включає ряд етапів, кожен з яких важливий для прийняття обґрунтованого рішення
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/2817
Appears in Collections:кафедра Підприємництво, торгівля та біржова діяльність

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
14.pdf1.42 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.