Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/2817
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГрицаєнко, Галина Іванівна-
dc.contributor.authorГрицаенко, Галина Ивановнаuk
dc.contributor.authorHrytsaienko, Halynauk
dc.date.accessioned2018-05-10T10:30:54Z-
dc.date.available2018-05-10T10:30:54Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/2817-
dc.description.abstractПитання розробки та реалізації реальних інвестиційних проектів є одними з найбільш складних для будь-якого підприємства, оскільки інвестиційні витрати зможуть принести дохід тільки в майбутньому. Тобто підприємство стикається з необхідністю прогнозування віддалених за часом подій, причому чинник невизначеності повинен бути зведений до мінімуму. Для того, щоб ухвалити рішення про доцільність втілення в життя інвестиційного проекту, підприємство повинне провести детальний аналіз, що включає ряд етапів, кожен з яких важливий для прийняття обґрунтованого рішенняuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДержавний університет телекомунікаційuk
dc.relation.ispartofseriesМатеріали І міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, 25 жовтня 2017 р.);-
dc.subjectінвестиційні проектиuk
dc.subjectуправлінські рішенняuk
dc.subjectмаркетинговий аналізuk
dc.subjectвивчення товарів і послугuk
dc.subjectметоди дослідження ринкуuk
dc.subjectелементи ринкуuk
dc.subjectетапи маркетингового аналізуuk
dc.subjectпланомірністьuk
dc.subjectпропорційностьuk
dc.titleМаркетинговий аналіз інвестиційного проектуuk
dc.typeWorking Paperuk
Appears in Collections:кафедра Підприємництво, торгівля та біржова діяльність

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
14.pdf1.42 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.