Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/2739
Title: | Психолого-педагогічні умови формування компетентності майбутнії фахівців під час навчання у вищому навчальному закладі |
Other Titles: | Psychological and pedagogical conditions for forming the competence of future specialists during their studies at a higher educational institution |
Authors: | Бондаренко, Л. Ю. Вершков, Олександр Олександрович Bondarenko, L. Yu. Вершков, Александр Александрович Vershkov, Oleksandr |
Keywords: | компетентність;психолого-педагогічні умови розвитку особистості;формування компетентності студента;образовательный процесс;специалист;соціалізація особистості;ключові компетентності;професійна компетентність;competence;psychological and pedagogical conditions of personality development;formation of student's competence;educational process;specialist |
Issue Date: | 2011 |
Publisher: | ТДАТУ |
Series/Report no.: | Збірник науково-методичних праць " Удосконалення освітньо-виховного процесу в вищому навчальному закладі";Випуск 20 |
Abstract: | Uk: Розкрито сутність понять «компетентнісний підхід». Ви-значено психолого-педагогічні умови розвитку особистості студента у ВНЗі. Розкрито критерії оцінки та етапи формування компетентності студентів. En: The essence of the concepts "competence approach" is revealed. The psychological and pedagogical conditions for the development of the personality of the student in the university have been determined. The evaluation criteria and stages of forming the competence of students are disclosed. |
URI: | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/2739 |
Appears in Collections: | кафедра Технічна механіка та комп'ютерне проектування ім. професора В.М. Найдиша |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
23.Метод.сборник-2017-59-65.pdf | 500.37 kB | Adobe PDF | View/Open |
Show full item record
CORE Recommender
???jsp.display-item.check???
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.