Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/2534
Title: | Психологічні особливості вивчення іноземної мови |
Authors: | Мельник, Катерина В'ячеславівна Мельник, Екатерина Вячеславовна Melnyk, Kateryna |
Keywords: | рідна мова;друга мова;іноземна мова;мовна операція;психологічний бар’єр;інтуїтивне сприйняття мови;позитивні образи;mother tongue;second language;foreign language;linguistic action;psychological barrier;intuitive perception of language;positive images |
Issue Date: | 2017 |
Series/Report no.: | Тенденції та перспективи розвитку науки та освіти в умовах глобалізації: матеріали ХХХІ міжнародної науково-практичної інтернет конференції, 19 грудня 2017 р.; |
Abstract: | UA: Статтю присвячено психологічним особливостям оволодіння іноземною мовою. На основі аналізу та узагальнення наукових джерел досліджено процеси побудування мовних висловів та мовних операцій, засвоєння іншомовного стереотипу. У статті розглянуто методи запобігання виникнення психологічних бар’єрів у вивченні іноземної мови, розглянуто процес інтуїтивного сприйняття та відтворення мови за допомогою створення позитивного образу у свідомості учня. EN: Тhe article is devoted to psychological peculiarities of mastering a foreign language. On the basis of analysis and synthesis of scientific sources, investigated the processes of constructing speech operations, mastering a foreign language stereotype. In the article reviewed methods of preventing the emergence of psychological barriers in the study of a foreign language, theprocess of intuitive perception and reproduction of the language through the creation of a positive image in the student's conscience. |
URI: | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/2534 |
Appears in Collections: | кафедра Іноземні мови |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Мельник К.В._ Стаття (1).pdf | 411.1 kB | Adobe PDF | View/Open |
Show full item record
CORE Recommender
???jsp.display-item.check???
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.