Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/2534
Title: Психологічні особливості вивчення іноземної мови
Authors: Мельник, Катерина В'ячеславівна
Мельник, Екатерина Вячеславовна
Melnyk, Kateryna
Keywords: рідна мова;друга мова;іноземна мова;мовна операція;психологічний бар’єр;інтуїтивне сприйняття мови;позитивні образи;mother tongue;second language;foreign language;linguistic action;psychological barrier;intuitive perception of language;positive images
Issue Date: 2017
Series/Report no.: Тенденції та перспективи розвитку науки та освіти в умовах глобалізації: матеріали ХХХІ міжнародної науково-практичної інтернет конференції, 19 грудня 2017 р.;
Abstract: UA: Статтю присвячено психологічним особливостям оволодіння іноземною мовою. На основі аналізу та узагальнення наукових джерел досліджено процеси побудування мовних висловів та мовних операцій, засвоєння іншомовного стереотипу. У статті розглянуто методи запобігання виникнення психологічних бар’єрів у вивченні іноземної мови, розглянуто процес інтуїтивного сприйняття та відтворення мови за допомогою створення позитивного образу у свідомості учня. EN: Тhe article is devoted to psychological peculiarities of mastering a foreign language. On the basis of analysis and synthesis of scientific sources, investigated the processes of constructing speech operations, mastering a foreign language stereotype. In the article reviewed methods of preventing the emergence of psychological barriers in the study of a foreign language, theprocess of intuitive perception and reproduction of the language through the creation of a positive image in the student's conscience.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/2534
Appears in Collections:кафедра Іноземні мови

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Мельник К.В._ Стаття (1).pdf411.1 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.