Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/2529
Title: Формування значень показників педагогічного експерименту
Authors: Караєва, Тетяна В'ячеславівна
Караева, Татьяна Вячеславовна
Karaieva, Tetiana
Keywords: педагогіка;експеримент;вміння;показники;параметр;критерій;педагогічний експеримент
Issue Date: 2011
Publisher: видавець Букаєв Вадим Вікторович
Series/Report no.: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції «Вища освіта в сучасному суспільстві: шляхи оновлення та засоби реформування»;
Abstract: Проведення педагогічного експерименту передбачає проведення кількісної оцінки визначення набутих студентами вмінь за показниками, що характеризують ефективність методики, яка перевіряється. Кількісна оцінка потребує оперування поняттями фактор, показник, критерій, параметр.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/2529
Appears in Collections:кафедра Іноземні мови

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
8.pdf108.69 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.