Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/2528
Title: | Кількісна оцінка ефективності методики навчання іноземної мови |
Other Titles: | Количественная оценка эфективности методики обучения иностранному языку Еfficiency quantitative evaluation for the foreign language teaching technology |
Authors: | Караєва, Тетяна В'ячеславівна Караева, Татьяна Вячеславовна Karaieva, Tetiana |
Keywords: | кількісна оцінка;критерій;параметр;педагогічний експеримент;показник;фактор;количественная оценка;критерий;параметр;педагогический експеримент;показатель;фактор;quantitative evaluation;criterion;parameter;pedagogical experiment;index;factor |
Issue Date: | 2011 |
Publisher: | Південний науковий Центр НАПН України |
Series/Report no.: | Наука і освіта. Педагогіка і психологія;Випуск 6 |
Abstract: | UA: У статті визначена послідовність проведення кількісної оцінки методики, яка перевіряється, та формування значень показників, що характеризують її ефективність. Наведено приклад застосування кількісної оцінки ефективності методики при проведенні педагогічного експерименту. RU: В статье определена последовательность проведения количественной оценки проверяемой методики и формирование значения показателей, характеризующих ее эфективность. Приводится пример применения количественной оценки эфективности методики при проведении педагогического эксперимета. EN: The sequence for introducing teaching technology beingconsidered quantitative evaluation as well as indices value formation characterizing its efficiency have been defined in the article. The example for technology efficiency qualitative evaluation applying when conducting pedagogical experiment has been given. |
URI: | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/2528 |
Appears in Collections: | кафедра Іноземні мови |
Show full item record
CORE Recommender
???jsp.display-item.check???
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.