Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/2526
Title: Достовірність результатів експерименту при розробці методик навчання іноземних мов
Other Titles: Достоверность результатов эксперимента при разработке методик обучения иностранному языку
Experiment Results Validity for Foreign Language Teaching Technologies Working out
Authors: Караєва, Тетяна В'ячеславівна
Караева, Татьяна Вячеславовна
Karaieva, Tetiana
Keywords: достовірність даних;ймовірність впливу фактора;однофакторний дисперсійний аналіз;статистико-математична обробка даних;експеримент;достоверность данных;вероятность влияния фактора;однофакторный дисперсионный аналіз;статистико-математическая обработка данных;експеримент;data validity;factor impact probability;single-factor dispersive analysis;statistics and mathematics data processing;experiment
Issue Date: 2011
Publisher: ЧНПУ
Series/Report no.: Вісник Чернігівського національного педагогічного університету ім. Т. Г. Шевченка;Випуск 92 . Серія: педагогічні науки: збірник
Abstract: UA: У статті викладено механізм, за допомогою якого підтверджується достовірність значень показників, що характеризують розвито вмінь тих, хто вивчає іноземну мову, набутих в ході методичного експерименту. RU: В статье приводится механизм, с помощью которого подтверждается достоверность значений показателей, характеризующих развитие умений обучаемых иностранному языку, полученных в процессе методического эксперимента. EN: The mechanism providing index values validity characterizing foreign language learners’ productive skills development having been obtained in the course of methodological experiment has been given in the article.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/2526
Appears in Collections:кафедра Іноземні мови

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6.pdf230.41 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.