ТАВРІЙСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ
АГРОТЕХНОЛОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ІМЕНІ ДМИТРА МОТОРНОГО
Tsatu logo DMYTRO MOTORNYI
TAVRIA STATE
AGROTECHNOLOGICAL UNIVERSITY
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/2525
Title: Формування змісту навчання ділової англійської мови студентів економічних спеціальностей
Other Titles: Формирование содержания обучения делового английского языка студентов экономических специальностей
Вusiness english learning content formation for students of economic specialities
Authors: Караєва, Тетяна В'ячеславівна
Караева, Татьяна Вячеславовна
Karaieva, Tetiana
Keywords: зміст навчання;етапи навчання;тематичні блоки;ділова англійська мова;вища освіта;самостійна робота;навчальна автономія;содержание обучения;этапы обучения;тематические блоки;learning content;learning stages;thematic blocks
Issue Date: 2011
Publisher: ЗНУ
Series/Report no.: Вісник Запорізького національного університету. Серія: педагогічні науки : зб. наук. праць;
Abstract: UA: У статті обгрунтовано підхід щодо формування змісту навчання студентів економічних спеціальностей на основі навчальної автономії. Запропоновано алгоритм застосування у навчальній діяльності рольових / ділових ігор та навчального проектування. RU: В статье обоснован подход формирования содержания обучения студентов экономических специальностей на основе учебной автономии. Предложен алгоритм применения в учебной деятельности ролевых/деловых игр и учебного проектирования.EN: The approach for students of economic specialties learning content formation has been substantiated in the article. The algorithm for role-plays/ business games and learning project introduction in learning has been proposed.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/2525
Appears in Collections:кафедра Іноземні мови

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4.pdf214.47 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.