Науково-дослідницька діяльність студентів –географів під час педагогічної практики

Анотація

UA: У педагогічних вищих навчальних закладах України склався певний досвід дослідницької організації науково-методичної роботи студентів у період педагогічної практики. Курсом, який виходить на педагогічну практику, пропонується певна наукова проблема для розробки її в період педагогічної практики. Проблеми і теми (число тем відповідає кількості шкіл, у яких буде проходити практика) висуваються, як правило, провідним методистом факультету заздалегідь затверджуються кафедрою. Між школами наукові теми розподіляються на установчій конференції з педпрактики. Від групових керівників студенти отримують індивідуальні завдання та інструкції щодо виконання науково -методичної роботи: знайомляться зі змістом теми, з метою дослідження, з результатами, які повинні бути отримані в результаті роботи над темою, з основними методами педагогічного дослідження (вивчення науково-методичної літератури, спостереження, дослідне навчання, узагальнення досвіду). EN: In the pedagogical higher educational establishments of Ukraine there has developed a certain experience of the research organization of scientific and methodical work of students in the period of pedagogical practice. The course, which goes to pedagogical practice, proposes a certain scientific problem for its development during the period of pedagogical practice. From group leaders, students receive individual tasks and instructions for the implementation of scientific and methodological work: get acquainted with the content of the topic, for the purpose of research, with the results that should be obtained as a result of work on the topic, with the basic methods of pedagogical research (study of scientific and methodological literature, observation, experimental learning, generalization of experience).

Опис

Бібліографічний опис

DOI

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By