Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/2463
Title: | Науково-дослідницька діяльність студентів –географів під час педагогічної практики |
Other Titles: | Scientific and research activity of students-geographes under pedagogical practice |
Authors: | Долгих, А. В. Dolgikh, A. V. Даценко, Людмила Миколаївна Даценко, Людмила Николаевна Datsenko, Liudmyla Непша, О. В. Nepsha, O. V. |
Keywords: | pedagogical practice;university student;research work;scientific problem;geography teacher;students;географія;дослідницька робота;наукова тема;науково-педагогічні дослідження;тестування;практика;науково-методична література;програма навчання |
Issue Date: | 2013 |
Series/Report no.: | Економіко-географічна освіта і національна самосвідомість: актуальні проблеми їх формування : збірник статей VII всеукраїнська науково-практична конференція студентів і молодих учених (18 квітня 2013 р.);С. 25-27 |
Abstract: | UA: У педагогічних вищих навчальних закладах України склався певний досвід дослідницької організації науково-методичної роботи студентів у період педагогічної практики. Курсом, який виходить на педагогічну практику, пропонується певна наукова проблема для розробки її в період педагогічної практики. Проблеми і теми (число тем відповідає кількості шкіл, у яких буде проходити практика) висуваються, як правило, провідним методистом факультету заздалегідь затверджуються кафедрою. Між школами наукові теми розподіляються на установчій конференції з педпрактики. Від групових керівників студенти отримують індивідуальні завдання та інструкції щодо виконання науково -методичної роботи: знайомляться зі змістом теми, з метою дослідження, з результатами, які повинні бути отримані в результаті роботи над темою, з основними методами педагогічного дослідження (вивчення науково-методичної літератури, спостереження, дослідне навчання, узагальнення досвіду). EN: In the pedagogical higher educational establishments of Ukraine there has developed a certain experience of the research organization of scientific and methodical work of students in the period of pedagogical practice. The course, which goes to pedagogical practice, proposes a certain scientific problem for its development during the period of pedagogical practice. From group leaders, students receive individual tasks and instructions for the implementation of scientific and methodological work: get acquainted with the content of the topic, for the purpose of research, with the results that should be obtained as a result of work on the topic, with the basic methods of pedagogical research (study of scientific and methodological literature, observation, experimental learning, generalization of experience). |
URI: | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/2463 |
Appears in Collections: | кафедра Геоекологія та землеустрій |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Статья Донецк 2013.pdf | 166.67 kB | Adobe PDF | View/Open |
Show full item record
CORE Recommender
???jsp.display-item.check???
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.