Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/2410
Title: Маркетингове середовище діяльності садівничих підприємств Запорізької області
Authors: Колокольчикова, Ірина Володимирівна
Колокольчикова, Ирина Владимировна
Kolokolchykova, Iryna
Keywords: маркетингове середовище;садівництво;ринок плодів;галузь;сільське господарство;підвищення продуктивності
Issue Date: 2015
Publisher: Полтава: ПДАА
Series/Report no.: Наукові праці Полтавської державної аграрної академії: спецвипуск 2015 року;
Abstract: Uk: Визначено роль садівництва як галузі сільського господарства. Проаналізовано показники розвитку галузі в розрізі виробництва плодів. Встановлено чинники, які формують маркетингове середовище діяльності підприємств галузі. Оцінено вплив кожного з чинників маркетингового середовища. Надано загальні пропозиції щодо вирішення проблемних питань, пов’язаних з впливом чинниками макро та мікро середовища. En: The role of horticulture as agricultural industry is determined in the article. The industrial development indicators by fruit production are analyzed. The factors that forming marketing environment of enterprises in hortulture industry is revealed. The effect of each factor in the marketing environment is established. The proposals of handling issues related to the impact factors of macro and micro environment are grounded.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/2410
Appears in Collections:кафедра Бізнес-консалтинг та міжнародний туризм

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Колокольчикова__2015_марк_серед.PDF476.42 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.