Оцінка PBL як поширеного у зарубіжних університетах інноваційного підходу до підготовки інженерів

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

ORCID

Видавець

Суми: ФОП Цьома С. П.

Анотація

Uk: В статті подано результати дослідження одного з найпоширеніших за кордоном підходів до підготовки інженера – PBL (problem / project based learning – проблемно- / проектно-орієнтоване навчання). Проаналізовано взаємодію понять problem / project-oriented. Наведено окремі приклади ефективного застосування підходу у світових університетах. En: The article deals with PBL (problem / project based learning) as one of the most popular approaches used in engineering education all over the world. The paper includes the results of analysis for clarifying problem / project-oriented terms interaction. There are some examples of an effective application of the approach at world universities

Опис

Бібліографічний опис

DOI

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By