Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/2182
Название: Competence-based Perspective on Foreign Language Teaching at the Master Level: Insights from John Dewey’s Educational Philosophy
Авторы: Muntyan, S. G.
Valentinova, L. К.
Ключевые слова: sociocultural competence
learner-centred approach
self-study
teaching activities
Дата публикации: 2011
Серия/номер: Romanian Journal for Multidimensional Education;Vol. 7, № 7
Краткий осмотр (реферат): The article determines the specific bundle of competences and strategies underpinning the modern process of foreign language teaching by building upon the selected elements of educational philosophy of John Dewey. The article proceeds by reconstructing some of these elements and subsequently by drawing implications for the competence development strategies in the foreign language teaching. The main implications include adopting cutting-edge teaching technologies and fine-tuning and individualizing teaching materials. A key aspect of teaching technologies to be adopted is assisting students in developing their own self-study strategies
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/2182
Располагается в коллекциях:кафедра Іноземні мови

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
1666-7-117.pdf777,08 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть
Показать полное описание ресурса   


Google ScholarTM

Проверить


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.