Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/2173
Назва: Необхідність при аналізі господарської діяльності поєднувати фінансові і маркетингові показники
Інші назви: The necessity to combine financial and marketing metrics in the analysis of economic activity
Автори: Воронянська, Олена Владиленівна
Воронянская, Елена Владиленовна
Voronianska, Olena
Ключові слова: система показників;фінансові показники
Дата публікації: січ-2017
Видавництво: ТОВ «Видавничий дім «Гельветика»
Серія/номер: Науковий журнал "Молодий вчений";№ 1.1 (41.1)
Короткий огляд (реферат): У статті зроблено огляд сучасних підходів до ринкової оцінки діяльності підприємств. Встановлено, що більшість науковців присвятили свої дослідження розробці і реалізації маркетингових стратегій. З’ясовано, що серед вчених відсутній єдиний підхід до визначення системи показників, яка б відображала місце підприємства на ринку продукції. Визначені найбільш уживані показники для оцінки маркетингової діяльності. Обґрунтовано необхідність поєднання фінансових і маркетингових показників для оцінки діяльності підприємства з виробництва і реалізації продукції.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/2173
Розташовується у зібраннях:кафедра Фінансів, обліку та оподаткування 11

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ilovepdf_com-25-28.pdf134.23 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перевірити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.