Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/2173
Title: Необхідність при аналізі господарської діяльності поєднувати фінансові і маркетингові показники
Other Titles: The necessity to combine financial and marketing metrics in the analysis of economic activity
Authors: Воронянська, Олена Владиленівна
Воронянская, Елена Владиленовна
Voronianska, Olena
Keywords: система показників;фінансові показники
Issue Date: Jan-2017
Publisher: ТОВ «Видавничий дім «Гельветика»
Series/Report no.: Науковий журнал "Молодий вчений";№ 1.1 (41.1)
Abstract: У статті зроблено огляд сучасних підходів до ринкової оцінки діяльності підприємств. Встановлено, що більшість науковців присвятили свої дослідження розробці і реалізації маркетингових стратегій. З’ясовано, що серед вчених відсутній єдиний підхід до визначення системи показників, яка б відображала місце підприємства на ринку продукції. Визначені найбільш уживані показники для оцінки маркетингової діяльності. Обґрунтовано необхідність поєднання фінансових і маркетингових показників для оцінки діяльності підприємства з виробництва і реалізації продукції.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/2173
Appears in Collections:кафедра Фінансів, обліку та оподаткування 11

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ilovepdf_com-25-28.pdf134.23 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.