Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/2173
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВоронянська, Олена Владиленівна-
dc.contributor.authorВоронянская, Елена Владиленовна-
dc.contributor.authorVoronianska, Olenauk
dc.date.accessioned2017-11-13T11:42:35Z-
dc.date.available2017-11-13T11:42:35Z-
dc.date.issued2017-01-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/2173-
dc.description.abstractУ статті зроблено огляд сучасних підходів до ринкової оцінки діяльності підприємств. Встановлено, що більшість науковців присвятили свої дослідження розробці і реалізації маркетингових стратегій. З’ясовано, що серед вчених відсутній єдиний підхід до визначення системи показників, яка б відображала місце підприємства на ринку продукції. Визначені найбільш уживані показники для оцінки маркетингової діяльності. Обґрунтовано необхідність поєднання фінансових і маркетингових показників для оцінки діяльності підприємства з виробництва і реалізації продукції.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТОВ «Видавничий дім «Гельветика»uk
dc.relation.ispartofseriesНауковий журнал "Молодий вчений";№ 1.1 (41.1)-
dc.subjectсистема показниківuk
dc.subjectфінансові показникиuk
dc.titleНеобхідність при аналізі господарської діяльності поєднувати фінансові і маркетингові показникиuk
dc.title.alternativeThe necessity to combine financial and marketing metrics in the analysis of economic activityuk
dc.typeWorking Paperuk
Appears in Collections:кафедра Фінансів, обліку та оподаткування 11

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ilovepdf_com-25-28.pdf134.23 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.