Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/19569
Title: | Практичне використання штучного інтелекту під час вивчення іноземної мови |
Other Titles: | Practical Study of Artificial Intelligence Application in Foreign Language Learning |
Authors: | Кравець, Олена Олександрівна Kravets, Olena |
Keywords: | навчальні інструменти вивчення іноземної мови;навчальний контент;TWEE;WORLDWIDE;Gemini;створення інтерактивних вправ вивчення іноземних мов;ШІ для вивчення мов;educational tools;educational content;TWEE;WORLDWIDE;Gemini;creation of interactive exercises |
Issue Date: | 2025 |
Publisher: | Видавничий дім «Гельветика» |
Citation: | Кравець О. О. Практичне використання штучного інтелекту під час вивчення іноземної мови. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : збірник наукових праць / Класичний приватний університет; Олена Кравець. Одеса : Видавничий дім «Гельветика», 2025. Вип. 99. с. 146 -151. DOI https://doi.org/10.32782/1992-5786.2025.99.21 |
Abstract: | UKR : У дослідженні розглядається актуальність дистанційної освіти як складової сучасного навчального процесу, що вимагає від освітніх установ додаткових зусиль для організації та проведення занять. Підкреслюється, що дистанційне навчання активно використовує цифрові технології, проте складність полягає у виборі найбільш корисних інструментів серед їхнього різноманіття для викладачів та здобувачів освіти. Автор висловлює думку, що штучний інтелект (ШІ) може стати важливим помічником у цій сфері, допомагаючи викладачам заощаджувати час та створювати цікавий контент. У тексті наводиться посилання на офіційний документ – Розпорядження Кабінету Міністрів України від 02 грудня 2020 р. № 1556-р, яке затверджує Концепцію розвитку штучного інтелекту в Україні. Цей документ визна- чає розвиток ШІ стратегічним напрямком для країни, приділяючи особливу увагу освіті як пріоритетному застосуванню технології. ШІ в контексті освіти розуміється як організована сукупність інформаційних технологій, що застосовуються для виконання складних комплексних завдань шляхом використання методів наукових досліджень та алгоритмів обробки інформації. Зазначається, що ШІ-системи здатні отри- мувати інформацію, обробляти її, самостійно створювати нові дані, моделі, приймати рішення та визначати способи досягнення поставлених завдань. Далі в тексті розглядаються основні платформи, які можуть бути використані при підготовці до заняття викладачем. Наголошується, що платформи, як і завдання, вибираються згідно мети заняття. На розгляд пропонуються такі інструменти для створення навчального контенту як TWEE ,WORLDWIDE, Gemini. Автор розглядає особливості використання цих інструментів з наведенням прикладів вживання та використання на заняття. З метою демонстрації роботи навчальних інструментів надається приклад практичного заняття з теми «Спорт», при підготовці до якого використовувався чат-бот Gemini. Таким чином, у статті підкреслюється важливість та перспективність використання штуч- ного інтелекту в освітньому процесі, особливо в контексті розвитку дистанційного навчання. Акцентується увага на практичному значенні ШІ для підготовки здобувачів освіти до єдиного вступ- ного іспиту до магістратури та окреслюються ключові напрямки наукових досліджень у цій галузі, спрямованих на підвищення якості та ефективності освіти.||||||||||||||||||||||| ENG : The article discusses the relevance of distance education as a component of the modern educational process, which requires additional efforts from educational institutions to organise and conduct classes. It is emphasised that distance learning actively uses digital technologies, but the difficulty lies in choosing the most useful tools among their variety for teachers and students. The author suggests that artificial intelligence (AI) can become an important assistant in this area, helping teachers save time and create interesting content. The text refers to an official document – the Order of the Cabinet of Ministers of Ukraine dated 02 December 2020 No. 1556-r, which approves the Concept of Artificial Intelligence Development in Ukraine. This document defines the development of AI as a strategic direction for the country, with a special focus on education as a priority application of the technology. In the context of education, artificial intelligence is understood as an organised set of information technologies used to perform complex tasks through the use of research methods and information processing algorithms. It is noted that artificial intelligence systems are capable of receiving information, processing it, independently creating new data, models, making decisions and determining ways to achieve the tasks. The article goes on to describe the main platforms that can be used by a teacher in preparation for a class. The author offers such tools for creating educational content as TWEE, WORLDWIDE, Gemini. The author considers the peculiarities of using these tools, giving examples of their application and use in the classroom. In order to demonstrate the work of educational tools, the author provides an example of a practical lesson on the topic of ‘Sports’, which was prepared using the Gemini chatbot. Thus, the article emphasizes the importance and prospects of using artificial intelligence in the educational process, especially in the context of distance learning. The article focuses on the practical importance of artificial intelligence for preparing students for the Unified Master's Entrance Exam and outlines the key areas of research in this area aimed at improving the quality and efficiency of education. |
URI: | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/19569 |
DOI: | DOI https://doi.org/10.32782/1992-5786.2025.99.21 |
UDC: | УДК 37.04:004(355) |
Appears in Collections: | кафедра Іноземні мови |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Kravets O. Practical Study_2025.pdf | 862.06 kB | Adobe PDF | View/Open |
Show full item record
CORE Recommender
???jsp.display-item.check???
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.