Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/19460
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorДемко, Валентина Сергіївна-
dc.contributor.advisorDemko, Valentyna-
dc.contributor.authorВиноградова, Дар’я-
dc.date.accessioned2025-07-04T10:17:22Z-
dc.date.available2025-07-04T10:17:22Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationВиноградова Д. Роль економіки вражень у розвитку туристичного бізнесу : кваліфікаційна робота бакалавра : спец. 242 Туризм ОПП «Туризм» / Дар’я Виноградова; кер. В. С. Демко. Запоріжжя : ТДАТУ, 2025. 72 с., 5 рис., 12 табл.uk
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/19460-
dc.description.abstractУ сучасних умовах туристичний бізнес дедалі більше зосереджується не лише на наданні стандартних послуг, а й на створенні незабутніх вражень для споживачів. Економіка вражень стає важливим чинником конкурентоспроможності туристичних компаній, оскільки саме емоційна складова впливає на лояльність клієнтів, повторні візити та позитивні відгуки. З огляду на високий рівень конкуренції на туристичному ринку, дослідження ролі економіки вражень у розвитку туристичного бізнесу є своєчасним і затребуваним як у теоретичному, так і в практичному аспекті. Мета дослідження. Дослідити сутність, особливості та значення економіки вражень у сфері туристичного бізнесу, а також виявити ефективні інструменти її використання для підвищення привабливості туристичних продуктів.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЗапоріжжя : ТДАТУuk
dc.subjectрозвиток туристичного бізнесуuk
dc.subjectтуризмuk
dc.subjectбізнесuk
dc.subjectекономікаuk
dc.subjectінноваціїuk
dc.titleРоль економіки вражень у розвитку туристичного бізнесу : кваліфікаційна робота бакалавра : спец. 242 Туризм ОПП «Туризм»uk
dc.typeWorking Paperuk
Appears in Collections:Бакалаврські роботи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vynogradova_dyplom.pdf1.7 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.