Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/19460
Title: Роль економіки вражень у розвитку туристичного бізнесу : кваліфікаційна робота бакалавра : спец. 242 Туризм ОПП «Туризм»
Authors: Виноградова, Дар’я
Scientific director: Демко, Валентина Сергіївна
Demko, Valentyna
Keywords: розвиток туристичного бізнесу;туризм;бізнес;економіка;інновації
Issue Date: 2025
Publisher: Запоріжжя : ТДАТУ
Citation: Виноградова Д. Роль економіки вражень у розвитку туристичного бізнесу : кваліфікаційна робота бакалавра : спец. 242 Туризм ОПП «Туризм» / Дар’я Виноградова; кер. В. С. Демко. Запоріжжя : ТДАТУ, 2025. 72 с., 5 рис., 12 табл.
Abstract: У сучасних умовах туристичний бізнес дедалі більше зосереджується не лише на наданні стандартних послуг, а й на створенні незабутніх вражень для споживачів. Економіка вражень стає важливим чинником конкурентоспроможності туристичних компаній, оскільки саме емоційна складова впливає на лояльність клієнтів, повторні візити та позитивні відгуки. З огляду на високий рівень конкуренції на туристичному ринку, дослідження ролі економіки вражень у розвитку туристичного бізнесу є своєчасним і затребуваним як у теоретичному, так і в практичному аспекті. Мета дослідження. Дослідити сутність, особливості та значення економіки вражень у сфері туристичного бізнесу, а також виявити ефективні інструменти її використання для підвищення привабливості туристичних продуктів.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/19460
Appears in Collections:Бакалаврські роботи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vynogradova_dyplom.pdf1.7 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.